despre mine….

12342820_10201557042323443_6789559708077965073_nCe ma poate descrie pe mine, ar fi un amestec de buna dispozitie si grija fata de ceilalti, cu alte cuvinte un veritabil Pestisor (nu imi fac semnul zodiacal de ras) avid de cunoastere, momente de liniste sufleteasca si umor.

Pasiunea pentru astrologie o am de mic copil, cand un coleg de-al mamei mele, inginer proiectant mi-a realizat o astrograma de mana si mi-a povestit despre mine si despre potentialul, pe care il am in viata. Marturisesc ca si acum ma mai gandesc la ce mi-a transmis atunci.  Crescand, tineam neaparat sa stiu ce zodie este persoana cu care vorbesc, pentru a intelege cum sa creez mai usor o legatura. Ma bucur ca peste ani aceasta pasiune s-a materializat si am devenit si eu la randul meu astrolog de meserie.

Acum  sase ani am descoperit si numerologia (profesia mea de baza fiind economist),  am fost tot timpul fascinata de lumea cifrelor) si am inceput sa citesc cam tot ce am gasit pe internet, carti etc; am inceput sa cercetez, sa realizez numerogramele cunoscutilor si am descoperit cu mare interes cum numai cateva cifre imi descriau in detaliu persoanele din fata mea, dar si predispozitiile pe care le aveau in anumite perioade. Numerologia este de-a dreptul fascinanta.

Despre lumea viselor sunt multe de povestit, avand vise premonitorii legate de cei cunoscuti, intalniri la nivel astral, lumea acesta m-a incantat intotdeauna si voi incerca sa va transmit cate putin din ce putem noi face pentru a folosi informatia ce ne este furnizata pe aceasta cale si nu numai….

Cu drag,

Nicoleta

Atestat astrolog autorizat Romania

img_4008

Membru AAR (Asociatia Astrologilor din Romania)

aar-mare

This entry was posted in despre mine. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

